tirsdag den 5. november 2013

Julemarked

Hold da lige op, hvor tiden forsvinder hurtigt. Gad altså godt vide, hvor den blev af, for et par ekstra dage om ugen ville hjælpe gevaldigt på alt det der skal færdiggøres inden JULEMARKEDET.

LØRDAG DEN 16. & SØNDAG DEN 17. NOVEMBER FRA KL. 10.00 TIL 16.00
GRØNNELEDET 20 I LELLINGE.

Vi er også på facebook:

www.facebook.com/pages/Julekræmmermarked-16-17-November-2013-Grønneledet-20-i-Lellinge/570731929661400

Lige nu har jeg travlt med at gøre mine kræmmerhuse færdige. Har fundet ud af, at de bliver super flotte med decoupage, så der rives, klippes og limes på lystig vis, hver eneste aften.

Derudover skal jeg jo også gerne have gang i min lille online butik. www.handandhomemade.dk, så opdateringer og indtastning af varer, tager også en rum tid, men ganske ganske hyggeligt.

Faktisk nåede vi også i weekenden at flytte om i både stue og køkken. Det er blevet så fantastisk godt, men igen, når skuffer og skabe skal tømmes og når jeg synes tingene skal vaskes af inden de sættes på den nye plads, ja, så forsvinder timerne hurtigt.

Denne søde stearinfigur er nu til salg på www.handandhomemade.dk
Den kan faktisk brænde, hvis du skulle nænne det.

Ha' en super dejlig tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar